کد خبر : ۲۲۱۴۱۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ ساعت ۱۷:۴۴

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبرداد:
ايجاد 5 هزار فرصت شغلی ظرف 3 سال آینده در خوزستان/ تعریف 41پروژه طرح برکت در دزفول

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ايجاد 5 هزار فرصت شغلی ظرف 3 سال آینده در خوزستان با تعریف پروژه های مختلف خبرداد.

 ايجاد 5 هزار فرصت شغلی ظرف 3 سال آینده در خوزستان/ تعریف 41پروژه طرح برکت در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، محمد مخبر ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح 2 مدرسه طرح برکت در کوی زیباشهر دزفول که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: 88 پروژه بزرگ اقتصادی و زیربنایی درراستای رفع محرومیت ها و ایجاد اشتغال در استان خوزستان ازسوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه  اعتباری بالغ بر 16 هزار و 590 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده، افزود: از آنجا که مهمترین دغدغه در استان خوزستان مشکل بیکاری است بنابراین این طرح ها با محور تولید و اشتغال تعریف شده اند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: بنابراین با اجرای این طرح ها در مدت 3 سال آینده  5 هزار فرصت شغلی در استان خوزستان ایجاد می شود.

مخبر دزفولی از ساخت بیمارستان ، نیروگاه پنج هزار مگاواتی و رفع مشکلات کارخانه قند در دزفول خبرداد و گفت : با توجه به خسارت وارده به بخش کشاورزی شمال خوزستان به دلیل تعطیلی کارخانه قند دزفول و توقف کشت چغندر قند، این کارخانه در راستای کمک به رونق بخش کشاورزی و الگوی کشت در منطقه شمال خوزستان از سوی بنیاد برکت راه اندازی می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه با اشاره به اجرای 33 طرح در شهرستان دزفول از جمله ساخت 16 مدرسه ، 14 مسجد و 2 خانه عالم، یادآور شد: 41 طرح دیگر نیز در راستای محرومیت زدایی در شهرستان دزفول در دست پیگیری و اجراست.

مخبر همچنین از اجرای طرح های مشارکتی از سوی بنیاد برکت با مردم دزفول خبر داد و گفت: 2 هزار میلیارد ریال اعتبار جهت طرح های مشارکتی بر اساس الگوی بنیاد برکت در راستای ساماندهی کار آفرینی در دزفول پیش بینی شده که اجرای آنها نیازمند همکاری بانک ها و نیز صدور مجوز های لازم می باشد.

حل مشکل آب سردشت و شهيون
وی همچنین خواستار حل مشکل آب آشامیدنی 2 بخش محروم سردشت و شهیون دزفول ازسوی استاندار خوزستان شد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام نیز براي رفع این مشکل با تمام توان همکاری خواهد کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه به مشارکت این ستاد در ساخت بیمارستان 400 تختخوابی دزفول اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان در دزفول در حالی است که تاکنون هیچ مجتمع درمانی دولتی در این شهرستان ساخته نشده و تمام امکانات درمانی در دزفول از سوی خیرین و بخش خصوصی ساخته شده اند.

مخبر در ادامه تاکید کرد: دینی که مردم دزفول بخاطر رشادت و حماسه ها در دفاع مقدس برگردن مملکت دارند قابل جبران نیست بنابراین ما همواره در قبال دزفول احساس مسئولیت می کنیم.

وی در پایان یادآور شد: از اینکه فرزند دزفول هستم افتخار می کنم و به خاطر مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در هشت سال جنگ همه مسئولان نسبت به مردم دزفول مدیون هستند.

برچسب ها: محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)